Wie weet staat het antwoord wel op deze pagina. Je kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. +31 (0)174 820 410 | info@brasseriechapter.nl
Wat zijn de openingstijden van Chapter Brasserie | Hotel?
MA - ZO open vanaf 12.00 uur
De keuken is open van 12.00 tot 21.00 uur.
Vanaf hoe laat is de keuken geopend?
Om 12.00 uur gaat de keuken open en serveren wij lunchgerechten. Wij serveren ons diner vanaf 17.00 uur en de keuken sluit om 21.00 uur. Je kunt de gehele dag bij ons terecht om gezellig te borrelen.
Ik wil graag mijn hond meenemen. Mag dit?
Ja, dat mag. Helemaal gezellig! Deze speciale gasten krijgen van ons water en koekjes. Wij vragen je wel jouw metgezel aangelijnd bij je aan tafel te houden, zodat andere gasten hier geen last van hebben. We kunnen onze vrienden helaas niet in het hotel ontvangen.
Ik wil graag met een groep komen eten. Kan dit?
Natuurlijk! Ook grotere gezelschappen zijn van harte welkom. Wij vragen wel dit vooraf aan te geven, zodat we de chef en zijn team hierop kunnen voorbereiden. Bel hiervoor naar +31 (0)174 820 410 of stuur een e-mail naar info@brasseriechapter.nl. Chapter heeft plek voor groepen tot 25 personen. Heeft u een grotere groep? Dan verwijzen wij u door naar onze zus Torpedoloods.
Ik eet vegetarisch. Is er iets te vinden op de menukaart?
Er staan altijd vegetarische gerechten op onze menukaart. Dat vinden wij normaal!
Dieetwensen… En nu?
Geen probleem! Onze keuken is gewend rekening te houden met meerdere allergieën en/of dieetwensen. We vragen je dit vooraf door te geven, zodat de chef en zijn team hierop kunnen voorbereiden. Geef dit door bij de reservering.
Is het nodig om te reserveren?
Wij raden aan om altijd te reserveren, zodat wij niemand teleur hoeven stellen! Bel hiervoor naar +31 (0)174 820 410 of reserveer direct hier.
Kan ik parkeren bij jullie?
In de sandambachtstraat 75 groot parkeerterrein, 2 minuten lopen vanaf Chapter. Verder in de langestraat zijn er ook parkeerplaatsen. Let op; op vrijdag kunt u de auto niet parkeren in de langestraat i.v.m. de markt.
Zijn jullie ook geopend met feestdagen?
Onze openingstijden tijdens feestdagen variëren en worden op tijd op deze website en onze facebookpagina vermeld.
Verandert jullie menukaart wel eens?
Yes! Elk halfjaar wisselen/veranderen er een aantal gerechten op de kaart.
Kan ik bij jullie op rekening betalen?
Wij vragen u gelijk af te rekenen.
Ik heb een klacht, via welke weg kan ik deze kenbaar maken?
Hè wat jammer! Ondanks dat wij alles eraan doen om van jouw dag een topdag te maken, ontstaat er soms toch een misverstand of kan het zijn dat je niet tevreden bent over de verleende service. Als dit het geval is kun je dit ALTIJD aangeven. Graag zelfs! Hier kunnen wij als team en bedrijf van leren. Zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Op de dag zelf kun je altijd vragen naar de leidinggevende en op een ander tijdstip kun je een directe e-mail sturen naar de bedrijfsleider van Chapter (Dennis de Winter, info@brasseriechapter.nl). Uiteraard mag je ook langskomen. Wij verzekeren je dat wij elke klacht serieus nemen!